Firma Tama, czołowy producent siatki rolniczej do pras rolujących, prowadząc dystrybucję produktów na obszarach wiejskich postanowiła wesprzeć zwiększanie wiedzy dotyczącej diagnostyki i wczesnego wykrywania raka piersi. Różowa wstążka to międzynarodowy symbol walki z rakiem dlatego Tama postanowiła wprowadzić do sprzedaży specjalną edycję siatki rolniczej w charakterystycznym różowym kolorze. Przy współudziale sieci dealerów, których znaczna część już włączyła się do szlachetnej akcji, Tama chce rozpropagować ideę uświadamiania kobiet z obszarów wiejskich, i nie tylko, o zagrożeniu rakiem piersi i propagowaniu konieczności poddawania się okresowej kontroli mammograficznej . Część dochodu z każdej różowej rolki Tamanet Edge to Edge™ 2800m zostanie przeznaczona na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum, którego Misją jest walka ze skutkami przebytej choroby, zapewnienia opieki wspomagającej w trakcie leczenia i wsparcia w okresie późniejszym. Zbliżona kampania odbywa się , z dużym sukcesem, na rynku Nowej Zelandii oraz Australii .W bieżącym sezonie, oprócz Polski, podobna akcja zorganizowana zostanie przez oddziały firmy Tama w Skandynawii , Wielkiej Brytanii i Irlandii. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem złośliwym u kobiet. Wybrany nieprzypadkowo różowy kolor siatki, obok którego nie da się przejść obojętnie ma na celu zwrócenie uwagi środowiska rolniczego na problem raka piersi oraz roli wstępnego wykrywania zachorowań w procesie jego zwalczania – mówi Jacek Kalkowski – Menadżer Firmy Tama Polska i pomysłodawca Kampanii na rynku polskim. |
Różowa kampania na terenach wiejskich